Monday, 27 December 2010

selamat tinggal 2010 selamat datang 2011

em luse dah naek cuti sem dah...mesti kang bizi jek manjang kan....huhu aku suke suasane bizi itu tapi yang aku tak suke adalah kepenatannya dan ketakcukupan tidonye...hahaha ape2 pun sem last nih...lagik la mencabar kan? sem yang paling mencabar skali kan?

huhu keje skola aku yang kene anta tuh alhamdulillah dah siap...camne aku siapkan? of coz lah aku rembat nota akak seniour...huhu thx tu kak yu la...hehe

barang sume tak pack lagik...pe barang pack laju2 kan? mestilah besok malam baru boley pack...
pastuh sampai sane dok mengeluh banyak barang tertinggal =.=' itulah aku!

takpe2 kite habeskan sem6 nih...dengan segunung doa aku panjatkan supaye aku pas sem 6 nih ngan pas exam LJM nanty....tak yahlah nk ulang2 lagik....berbekalkan kate2 semangat encik ABG.... "ani kan bijak" bijak kejadahnye? sume tuh naseb jek kot...hahaha 

sepanjang taun nih banyak perkare yang telah berlaku lam idup aku...yang mengajar aku banyak perkare...insha allah akan aku jadikan pedoman untuk mase hadapan...aku tak tau ape motip aku dok bebel banyak2....tapi takpe....aku takkan de mase lagik dah nak bebel banyak2 macam nih sem depan...haha

lagik satu aku berdoa supaye aku dapat tempat senonoh mase aku keje nanty....janganlah bagi aku kat wad yang disaster....wad bizi takpe tapi jangan disaster...disaster di sini merujuk kepada wad yang diketuai oleh sister yang poyo nak mam***, staf senier yang cam haram, dokter yang gile gampang pemalas dan bermulut laser...itu sume akan menjadikan aku sangat tension okeh...aku kalo boleh nak keje situ lame...bukan cam student keje seminggu je blah g tukar wad lain...aku akan mungkin berada dalam wad tuh selame 2 - 3 tahun ok...tolonglah jangan jerumuskan aku dalam lembah kemaksiatan tuh ya allah...tetibe! 

lagik satu tolonglah jangan anta aku g KK...kerane keje di KK sangatlah bosan dan mengantok...di mane aku akan menjadi sesorang yang sangat pemalas di situ...dan janganlah hantar aku ke pshychiatric wad di mane aku akan menjadi sangat gile kerane aku tatau nak layan orang gile okeh....

tapi selalunye, mende yang kite tak suke tuh la yang slalu kite dapat an? hm juz wait n see lahh....

marilah same2 kite bordoa untuk kebahagiaan dan kemajuan hidup kite di mase hadapan (motiiiippppp?????) haha by the way moga2 malaysia menang esok....i really pray hard for them!

1 comment: