Friday, 17 December 2010

azam first term tahun 2011

slalu aku akan wat azam 2 kali setahun....
ape yg aku nak capai dlm 6 bulan pertame dan 6 bulan berikutnye...
haha weird? tak pon....
em slalu pas jek dengar azan aku akan mintak 3 perkare nih!

1. aku mendapat result yg baek dalam exam


2. aku dapat suami yang baik

ahaks dpt hubby comel gini??? nak2!!


3. aku mohon untuk kesejahteraan mama ngan yayah aku
of coz nih bkn mak bapak aku keh

so nilah pon yg akan menjadi azam dan target aku untuk setiap tahun

1. aku dapat result yang baek, lulus dengan flying colours, dan mendapat gelaran best student (tolong lah sem akhir nih bagi aku dapat best student lagik...pls ya allah, plssssssss =p)

2.aku dapat seorang suami yang baek, yang menyayangi aku dan family aku serta ade ekonomi yang stabil (duit tuh penting keh...jgn tipu!!)

3. aku mohon supaye mama ngan yayah aku sentiase dalam lindungan Allah, sihat sentiase dan bahagia selalu

haha tu jek yg aku mintak ngan Allah...
so ape azam korang utk tahun depan ni??
berusaha lah utk mencapainye ok...
gud luck!!! ^^

all pic is from google



No comments:

Post a Comment