Monday, 6 December 2010

LoVe StOrY

penah dengar lagu Taylor Swift yg comel tuh tak?
yang tajuk dye Love Story....
romeo save me i have been feeling so alone
i love u and thats how i really know...bla bla bla
huhu ok aku tegaskan di sini....
kisah cinte romeo juliet yang romantik tahap gaban tuh mmg tak wujud kat dunie....
world is reality u know?
'merepek jek kalo orang kate nak jumpe ngan lelaki idaman....
mr right, magic man and so on....
mungkin aku terlalu prejudis kot....huhuhu
disebabkan aku adalah seseorang yang berhoroskop Libra
jadi menurut ramalan Dato DR Fadzilah Kamsah (betol ke tak aku eja ntah)
aku adalah seorang individu yang senang menyimpan dendam
haa jadi korang sume janganlah cube nak sakitkan ati aku....
sampai mati aku takkan maafkan korang (scary)
takkan aku nak dendam tak tentu pasal kot....
mestilah kalo orang tuh wat hal aku dendam lah dye.......an an an?
ekceli aku nih kurang bernasib baek dalam kes2 bercinte nih....
nak kate muke aku nih tak lawa....
aku tgk ramai jek membe aku yang muke lagi tak lawa dari aku still dapat pakwe sikit punye encem macho bergaye baek alim bla bla and the bla macam mane tuh?
hm nak kate muke aku lawa memang tak ar....tuh perasan nak mampos namenye....
tapi sukar bagi aku nak jumpe dengan orang yang ntah....bukan nak kate perfect ke ape....
tapi ok lah memenuhi lah sume citarase aku.....
mungkin aku nih terlalu memilih kot....orang Libra memang macam tuh....
suke memilih....tapi kite bukan nak pilih beria2 pon cume memilih seseorang yang cocok dalam hati kite....huhu aku akui skang nih memang aku de banyak scandal....
aku bukan bermaksud nak menscandalkan diorang
cume aku taknak sejarah lame berulang jek....
aku tak nak sakitakan ati sesiape bagi mengelakkan hari aku disakiti.....
sakit hati nih memang penyakit yang paling sakit yang aku penah dapat...
sampai skang pun aku takkan penah dapat lupekan sakitnye...
hm mungkin aku patut g mandi bunge kot??
hahaha 
bye take care ^^

No comments:

Post a Comment