Monday, 20 December 2010

monday blues

aku tau ari nih isnin...tapi aku g bantai tgk wayang ngan kak yu...
haha tgk cite TRON LEGACY...cite tuh skit punye series kitowg leh bantai men gelak2 plak...
haha tapi mmg cite tuh best...graphic dye mmg superb lah!! haha
tapi aku tanak cite pasal tron tapi aku nak cite pasal kete idaman aku...
hahaha mase odw g CS tuh, aku de nampak kete idaman aku nih....

Photo
kaler putih ni lah yg aku namapak kat jalan tadi....gile cool bai....

peh begaye gile aku tgk org tuh bawak...
body dye yg sleek, stylish + cute tuh....
pehhhh mmg meleleh air liur aku nih ha....
chantek gile bai.....aku tak penah minat kete gile2 babeng cm nih....
aku mmg minat dengan Suzuki Swift nih dr dulu lagi...
tapi ari nih aku tgk dye cm extra ensem plak bile bergerak di jalan raye....
hahaha teringin siot nak bli kete nih.....
dengan pendapatan yg tidak seberape nih....mampu ke aku weh????
insha allah, insha allah, insha allah...

Photo
kuning nih pon cun gak...sume org mesti jeles jek bile aku bawak...

Photo
merah itu berani....mmg branih la korang nak curik kete aku??? haha tetibe
di mane ade kemahuan, di situ ade jalan...yeahhhhh!!!!!
*pic kredit to Suzuki Malaysia

No comments:

Post a Comment