Thursday, 23 December 2010

outing kali ketiga utk bulan nih...

insha allah esok nak naek kay ell...hahaha
nk g tgk lawan bola kat bukit jalil! malaysia vs indonesia...
haha aku tak penah rase excited cmnih nk g tgk bola....
aku bukan minat sangat pon ngan bola2 nih....bebola daging minat lah...haha (ok tak lawak)
tapi ntah sebab encik ABG yg ajak kot....
die bukan mudah untuk membelanje aku untuk perkare2 seperti ini...
grab je lah chance yang ade....
tadi mase aku balek dari beli tiket bas ade ke seekor anjing yang sangat besar berwarne putih dan berbulu lebat telah berlari2 mengejar aku dan menggonggong kat aku...
ish naseb baek aku bawak payung kalo tak sure aku tak leh gi kl tengok bola...haha
aku tau lah aku comel tak yah fanatik sangat kot...wahai encik anjing (haha perasan)
time tuh pun aku pikir lah....
kalau lah ade kereta...kan senang....
ade jek kereta kat umah aku tuh dok tersadai jek tak kene matahari langsung...macam puteri lilin...
tapi aku tak ada keberanian untuk bawa kereta orang...even da nak 3 tahun aku ade lesen...
tapi aku memang tak berani nak bawak kereta orang....even kereta tuh mak aku sendiri punye...
aku tak selesa...berkesan sungguh didikan mak aku "barang ko barang ko...barang orang jangan kacau"
aku pun tak suke kalau orang pegang, sentuh apetah lagi pakai dan rosakkan barang aku tuh...
takpe - takpe tahun depan nih insha allah akan keluar lah sebijik kereta....
sabar nanie sabar...Allah itu Maha Pemurah....sabar itu akan membuahkan hasil....amiinnn

No comments:

Post a Comment