Thursday, 16 December 2010

hujan oh hujan

dari aku kecik sampai aku besa aku suke sangat ngan ujan...sebab ujan nih sejuk jek...ati aku yg cepat panas nih pun akan sejuk dengan cepatnye...haha bagi aku ujan tuh sangat menenangkan aku...tapi bukanlah ujan yg lebat gile sampai banjir2 tuh okeh...hm aku pun kua lah g negok ujan kat luar umah...em da start nak berangan ar tuh....hahaha berangan nak jadi mcm dlm cite2 industan...hahaha tak kot itu aku wat waktu umo aku belom mencecah 20taon okey...skg nih banyak aku pk lebih kepade hal2 org dewase...maklumlah semakin kite dewase semakin banyak masalah yang kite tempuhi....hahaha tak payahlah aku cite pasal masalah aku takot korang kusut lak kan? huhu rileks beb...chill ok!! sume masalah pasti de jln penyelesaiannye...cume kene saba jek....

pic from google
teringin sangat nk men ujan mcm nih...best ker?? negok lam tb2 tuh cm best jek diorang dok menari lam ujan...ape ntah yg bestnye...ala cite kt tb mestila nk gempak an? ntah nape aku skg semakin prejudis dengan rancangan2 kat tb tuh...huhu contohnye, aku nengok cite dilema wanita tadi...mak bapak dye soh anak dye blaja tapi anak dye lari umah semate2 nak kawen ngan jejake cinte hati pengarang jantung dye...pastuh merane coz laki dye tak bertanggungjawab langsung! mcm hell jek laki tuh...bkn men lg dye pengaruh pmpuan tuh soh kawen ngan dye pastuh dye sia2 kan jek pmpuan tuh mcm tuh...em aku mintak2 lah aku tak dapat lagi mcm tuh...huhu sb tuh aku rase cm malas jek nak kawen skg nih...da la aku nih pemalas...nk uruskan laki lagi...nk uruskan family dye lagi...nk uruskan anak2 lagi...adoi malas gile aku....hm tapi bak kate mak aku, kalo aku tak kawen sape nak jage aku kalo aku tue nanti? hm ntahlah maybe sb family aku bkn family yg harmony all the time...thats y aku pon cm tak de feeling jek nak hidup lam family yg harmony nih...huhuhu
asal aku g melencong bab2 kawen lak nih...huhu 

aku cume rase kusut jek kebelakangan nih...sb aku rase cm aku nih pemalas sgt...huhu nk buat ape pon aku malas gile nih...adoi ape kene aku nih???? ish.... =.=

No comments:

Post a Comment