Wednesday, 22 December 2010

outing kali kedua ke CS utk bulan nih

smlm kua ngan memembe skola...g mkn2..shopin2...
yup mmg tak g tgk wyg pon...asal tiqa tak puas ati?? haha
aku nk g pasar mlm ar...bukan sebab nak bli ayam goreng jek k...
tapi sebab nk bli barang2 untuk nek sem nih...hahahaha
tapi yang paling penting adelah aku dapat beli boot idaman aku k....
semalam penat gak nak carik but yang cantik + murah 
and hasilnye.......



cantek tak?? kene tengok banyak2 kali bawu cantek okeh..haha

em nih first time aku beli boot utk seumur hidup aku keh...
haha aku tatau lah camne agaknye keadaan aku nanty....
hahaha well, wait n see okeh ^^

1 comment:

  1. hahahaha~memamg!
    hah.da puas hati la tuh dpt boot..
    hahaah~aym grg aym grg..
    ko upin ke ipin??lalalala~
    nti kite kua ko kene pki boot tuh..
    ktorg nk tgk!!!>_<

    ReplyDelete