Wednesday, 15 December 2010

Luahan Perasaan

siang tadi aku dah g dah umah kak yu...amek keje skola tuh nk potostat...
wat? keje skola? ko skola lagi ke?
utk pengetahuan korang KKS tuh mcm skola ok...
kelas padat nak mampos....
ari2 kene pegi prep....
balek sblum kol 9.30pm...
takleh nakal2 kang kejap kene EL...
hm tape2 lagi 6 bln jek...then aku da chow!!!
ari2 aku nk balek kol3 pagi pon tape...hahaha
ok...bile aku dah dpt assignment tuh aku trus jelah balek umah....
makan...settle ape yg patot..tido...
hm skg aku dah bangun semula utk memulakan sesi perangkaan utk assignment aku tuh...
eceh bunyik cm series jek....series ok...masuk lam markah formatif tau...
mau tak kene series...dala time hari2 indah aku berholiday sakan nih aku kene wat keje umah...
adoi bosan gile ah!!!
then aku pon start lah google sume lam internet...
bak kate orang, zaman skg nih korang google jek ape yg korang nk mesti jumpe....
peribahase tuh salah owkey...
banyak jek soalan yang takde lam google...
huhuhu kene pk sendiri keh?
adoi da lah tak blaja lagi kot....
aku tak pulak g mintak nota ngan akak senior coz dlu aku tak sebilik ngan senior....
cmne nih weh??? adoii sudah mula kusut ok otak aku....
tu pun naseb baek aku teringat pasal keje skola...
sb di satu hari yg indah itu....aku ternampak wall post oleh kak az...yg berbunyi...
"pening + tak paham wat assignment"
aku pun...hah???? kite de assignment ke weh....
mulelah kalut mencarik lam timbunan baju n kotak yg aku bawak balek ari tuh....
huhuhu tak jumpe lah coz aku dah tinggalkan dye kat asrama....
sekian terime kaseh....naseb lah aku de memembe yg dok dekat2 ngan umah aku nih....
kalo idak? cmne tuh? huhuhuhu
k lah...nk g pasar malam nih....hehe nk bli ayam goreng!!!!
^^

No comments:

Post a Comment