Thursday, 25 November 2010

U aRe dA BesT!!!!

hari nih kuar result....hm alhamdulilllah....
batch aku yg super duper hebat pun lulus sume....alhamdulillah....
em walaupun cabaran sem nih aku kene jadi asisstant monitor...
tapi alhamdulillah aku ngan kak rin dpt melaluinya....
syukur.....
sem dpn kite de cabaran baru kengkawan! coz sem depan kite akan dapat kwn baru.....
mcm manerlah muke budak tuh kan....
em semak lah....nape mesti nak tambah ahli pada sem terakhir nih!!!!!!! 
x puas ati tau!!!!!
em alhamdulillah utk kali kedua....
coz sem nih aku still dpt pertahankan pointer aku n dpt BEST STUDENT (nk show off =p) utk sem nih....
cume drop 0.06 jelah dpd dulu....huhuhuhu
aku betol2 tak sangke....aku igtkan aku nak dapat firasat buruk utk beberape hari nih!
rupenye firasat tuh masih misteri lagi....tatau ape dye.....hahaha
lagipun aku tak study langsung....gile malas tahap gaban menyengat....
mlm exam siap bantai gelak depan u tube tgk vidoe kucing....kekeke
kenangan siot....tanye kak yu tak caye....dye lah saksi aku tak blaja....kakakaka
alhamdulillah rezeki....berkat doa mak ayah ngan puan jugak kan....
em cam tak caye jek taun depan nak qualified dah....huhuhuhuhu


tahniah utk sume!!!! taun dpn wat yg lebih baek k!!!! ^^

2 comments: