Saturday, 27 November 2010

mCm2 je manusia nih kan.....

sepanjang aku berade kat KKS nih kan....aku blaja banyak bende....
aku jumpe mcm2 jenis org....org yg mmg boleh dibuat kawan....
atau orang yang hanya boleh dibuat kenalan...
aku tak paham sangat ngan sesetengah orang yang suke memburukkan kawan2 dye....
kalaupun org tuh dah tak jadik kawan ko lagik tak payahlah ko nak jaje kat sume org yang dye jahat....
aku pun suke memburukkan org gak kengkadang...
aku pun mulut jahat gak....
tapi aku rase mulut ko mmg dah jauh terlajak lah....
dengan mulut ko tuh ko dah mengajak org lain percaye dengan ape yang ko cakap....
aku tak nafikan dulu aku suke sangat kawan ngan ko....
tapi skg nih mmg aku pun tatau setan ape yang de kat badan ko an....
hm mungkin dulu aku tak nampak sangat belang ko cmne....
tu yang aku suke kawan ngan ko tuh....
hm bak kate org kawan bia beribu....tapi aku rase pepatah tuh tak boleh gune pade zaman cyber nih lah....
nonsense!!!! bagi aku bia kawan aku sikit tapi berkualiti dan tak memeningkan otak aku dengan memporak perande kan hal orang lain.....
what ever it is!! manusia boleh berubah.....
yang lemah dan buruk nih dtg dpd diri aku....
dan yang maha hebat itu datang dari ALLAH....
huhuhu ^^ 

3 comments: