Sunday, 28 November 2010

bEst!

hari nih aku g jumpe ngan HIM...dengan kak yu....hahaha
mmg pengalaman yang takkan dilupekan lah....
die siap support aku camera lagi....
dala aku memang da lame teringin nak bli camera...huhuhuhu
ni cameranye


nih dye punye kotak....hahaha sorylah senget....


then, ni dye punye casing....aku bli laen nih...coz org kedai tuh cube nak tipu aku dengan jual casing yang sama berharge rm20...padahal yang nih rm10 jek kot....


camera nih murah jek....tapi memang bermakne besar lam idup aku...coz nih org belikan then nih camera pertame aku...insha allah aku akan jage dye baek2...hahaha bercite2 nak beli nikon dslr lak pas nih ^^
thanks so much dear.....

4 comments:

  1. haha~nikon tuh la idaman aq nok...tym dgre t aq nk dpt kan nye..huhu~if aq dpt lak, tu la camera pertame aq..huhu~

    ReplyDelete
  2. haha nikon tuh mau kene de duit sekepuk bawu leh beli...huhuhu

    hehe jangan jeles ton....kekekeke

    ReplyDelete
  3. huhu~tu r...aq tgh bekepuk kepuk kumpul wit ni ha..kui3...

    ReplyDelete