Friday, 12 November 2010

off day!!!!!

ari nih cuti...tgh planning nak watpew nih....
huhuhu biasela aku mane ley dok diam2 kalo time cuti camnih....
aku mesti buat aktiviti supaye aku tak rase bosan di hari cuti nih...
huhu tapi skg nih tgh konpius...adekah??

  • aku perlu kemaskan buku aku sume dan sumbatkan di dalam kotak utk dihantar pulang bagi proses update?
  • atau aku perlu pegi basuh baju di ampai bawah dan pergi mandi skali?
  • aku perlu kua ke terminal dan membantai 1 2 wayang dan men shopin kan diri utk beberape helai baju?
ehm rasenye nilah senarai aktiviti aku utk ari nih yang memang perlu aku buat....
cume aku dalam keadaan malas utk melaksanakan sume tuh....
huhuhu well doakan aku tak dtg mood malas keh...
coz kalo aku dah malas memang mantap ar....
sume keje tak jalan....


No comments:

Post a Comment