Thursday, 18 November 2010

MeNghaBiskan Cuti RaYe Aji BerSama KeluarGa EncIk AzMI

semalam kan aku amek s.o....em sehari jew coz tak dapat HK ari nie....
aku HK ari ahad....em ptg balek keje PSY clinic tuh aku trus gerak ngan kak rin balek UKM
hujan masha allah lebat gile siot....mmg basah kuyup ar kitorang nih tak terhingge lah...huhu
payung 1MALAYSIA aku tuh pun tak dpt menyelamatkan aku dari hujan....
walau ape pun alhamdulillah sampai la kat uma kak rin dgn selamatnye....
mlm tuh takdelah watpe sgt....dok lepak2 tgk tv coz penat lagi kot....hmmmm
sok paginye kitorang pun siap2 lah nk g semyang raye n berhari raye kat umah adik beradik makcik nasjilah
huhu mkn mcm2 bhai...mau tak kenyang seribu aku nih...
then bile da raye tuh kitorang pun siap2 lah nk g tgk wyg....
takkanlah nk g tgk wyg kat ALAMANDA tuh nk pkai baju kurung kot....
tak terserlah keseksian aku...huhuhuhu poyo!!!!
dlm mase tgh pilih baju tuh aku pun pilih same ade nk pakai tudung mcm nih ker.....



atau mcm nih.....


akhirnye....pk punye pk aku pkai mcm nih jelah....huhuhuhu


then bile smpai kat ALAMANDA tuh kitorang pun g lah menuju trus ke tmpat wyg....
nk tgk cite ape ek?
kak rin tanye akak wyg "cite skyline dgn death place mane best?"
akak tuh menjawab "dua2 pun biase jek...." heh
aku pulak tanye "kalo cite unstoppable?"
akak tuh pun menjawab "em...ok gak cite tuh...best gak..."
setuju! beli!

hahaha mmg cite unstoppable tuh best...ia di ilhamkan dpd kisah benar tau....
kalo ade lagi kat wyg tuh korang g la tgk k....
tak rugi....ni dia bannernye....




2 comments:

  1. best ke weyh??
    wah3..da tgk ni..
    bile nk tgk wyg dgn kengkawan jb lak ni??
    aq n uda jew kat cni taw...hik hik..
    neway..ko pki clip tu nmpk lg matured la babe!

    ReplyDelete
  2. haha aku balek lambat agi ar....
    korang g ar kua tgk dlu....
    skg banyak cite best tau....
    hahaha matured ker?
    bagos ar....tak nmpak kebudak-bdakkan =p

    ReplyDelete