Thursday, 11 November 2010

aku da kene sampuk ngan antu tucin ke wei???? huhuhu

tgk gambo2 yg comel tahap gaban gile nih:-

twin cats....alololo busyuk2

gemok gile baben.....tapi comel lah....

meh tite tawan2 meh....hehe

Wooooooow thats a weir.. Animals - Dogs, Cats -
woi...kumbang nih gile pew?

Im soooo cute aint I? -  Animals - Dogs, Cats -
ya allah...ni menatang ape nih comel gile????

I wonder where this pa.. Animals - Dogs, Cats -
meow meow meow....arggghhhhh aku da gile kucing!!!!!!

stakat nih tuh jela...kang tak muat lak blog aku nih...penuh ngan gambo tucin jew...huhuhu 
aku da decide nty ble dah keje aku nak g bli kucing kat pet shop then aku nak jage elok2....
kukukuku =.= penat menahan kecomelan nye....

*all the picture is credited to GOOGLE IMAGES

No comments:

Post a Comment