Saturday, 13 November 2010

sunday

sunday nih setakat yang aku baru tahu...
adalah hari pemujaan freemason utk memuja tuhannya...
iaitu tuhan matahari....thats why ari sunday dijadikan hari holiday...
em utk aku yang keje sebagai jururawat nih...mmg dah lali kalo tak dapat cuti ahad...
mcm hari ni lah...aku kene keje ptg pade hari ahad...
sebenarnye mmg ok kalo keje ptg ahad nih coz aku akan tak keluar dan save bajet skit...
huhuhu lagipun suasane kat wad taklah bz sgt bile kene keje ahad...
sgt rileks lagipun aku keje kat wad 4a (wad mate) taklah gile sgt...
cumenye fikiran org yang cuti ahad adalah sesuatu yang mengasyikkan 
dan bekerja hari ahad adalah sesuatu yang bodoh!
persepsi tu yang buat aku kusut skg nih...huhu
g mampos ar korang....ari ni aku keje ptg ahad...
esok??? ko plak keje ptg ahad kan? hahahaha assss!!!!!  

1 comment: