Saturday, 13 November 2010

shoPPaHoLIc

semalam aku cuti kan? hm rasenye ape yang aku wat?
hm.......

1) mule2 ajak kak rin kua....g mkn KFC....
2) pastu jln g guardian plak g bli sabun....
3) then..............
4) g singgah kedai tudung dan membeli 4 helai selendang....yg 1 lagi tuh nak bagi mama kakrin...coz dye sgt baek dgn aku...huhuhu
5) singgah kedai THE LITTLE SHOP beli baju kemeja yg gambo kucing2....
6) then singgah lak kedai baju RM15 huhuhu aku tatau name dye....gile bhai lawa gile baju kat kedai tuh pastuh murah jek 15 hinggit jek kot....mesti takde owg nk g kdai tuh coz pencahayaan dye malap jek....
kekekeke aku bli 3 pasang baju kat kedai tuh...sorilah aku tak tangkap gamba baju2 tuh sume...nty bile aku dah pkai aku tangkap lah k....coz aku nih manusia yang tak bape suke dgn camera....

baju pertame, ialah dress pjg paras lutut warne hitam dengan bunge2 kecik warne biru tua + turqoise...cantik baju tuh...nk2 bile dipadankan dengan belt warne coklat tuh...hm aku gile...

baju second, ialah tshirt belang2 dibelah atas dan bersambung dgn skirt bentuk pensel dibawahnye....warne biru...hm baju tuh pun cantek gak...aku beli coz dye lengan pjg...then murah sebab setahu aku baju mcm tuh kalo kat kedai lain mesti dye jual 5o inggit nye....

baju ketiga...ialah baju singlet yang panjang sampai bawah lutut berwarne coklat dengan perincian blink2 di bahagian dada dan di bahagian bawahnya....aku mule2 ingat tanak beli tapi kak rin dok pakse aku bli...bile aku bawak balek jek aku tgk dye dah salah jahit kat bawahnye...so aku pun g tetas dye then tinggal nak jahit balek jek bawahnye tuh...huhuhu

sekian cerita ku......utk hari nih....have a nice weekend everybody!!!

2 comments: