Wednesday, 10 November 2010

last day of final exam year 3 sem 1

haha...ari nih last exam...
em tau2 jela kalo last exam mcmne perasaannye?
huhu berbunge2 + melonjak kegirangan + sonok yg tahap gaban lah...
walaupun takdelah prepare sgt nih tapi aku tawakkal jelah....
aku rase sem nih prestasi aku mesti menurun...
huhu takpelah janji lulus aku dah ckup happy dah...
alhamdulillah sgt....
lagipun soalan dye takdelah abnormal...
sumenye soalan yang mcm penah jawab....
alhamdulillah..... tadi kuar g terminal 2...
g mkn kat old town coffee....haha best2...
em igtkan nk kuar awal ckit nk g tgk wyg ke...g shopping kew...
tapi tak sempat coz cik reen ade perjumpaan MTP....
kenelah tggu dye smpai abes....
hm tapi ade cite tak syok yg aku dgar....
aku ckup tak suke kalo kwn ku dikutuk....huhuhu
stay away from my fren...huhuhu
sok keje pagi bro....hmphhhh
mudah2an tiada aral melintang....amiiiinnnnn

No comments:

Post a Comment