Monday, 14 February 2011

SELAMAT HARI JADI KAWAN



semalam 14 february bday membe aku....
atiqah kamarudin namenye....
sumpah aku ingat bday ko semalam tiq tapi aku bizi sangat...
bia lah aku jadi orang terakhir yang wish kat ko...
ape-ape pon di umo ko yang 22 tahun nih...
aku doakan ko akan dapat menjadi seseorang yang lebih tabah menghadapi kehidupan...
hidup nih tak selalunye indah...
jadi semasa keindahan hidup tuh datang pada kita janganlah kita lupa pada orang yang di bawah kita...
aku tau ko kuat...
ko kuat macam aku kan? hahaha
ape-ape pon...walaupun aku nih nampak macam tak caring...
aku sayang sapa-sapa jek yang pernah jadi kawan aku...
aku akan follow perkembangan korang...
kalo korang happy aku akan happy jugak...
kalo korang sedih aku pon sedih gak...
janganlah biarkan perasaan menguasai kehidupan ko...
ok babe...chill!!!!
bye...selamat berulang tahun yek...

No comments:

Post a Comment