Thursday, 3 March 2011

review I AM NUMBER FOUR

aku cuti ari nie....bosan kan? di saat sume orang keje aku cuti, time orang cuti aku keje...
tapi takpe, mase aku cuti akan aku manafaatkan dengan keluar berjalan yang pastinye...
aku kuar ngan kak yu, g makan kat OLD TOWN...
then, yang paling penting aku g layan cite I AM NUMBER FOUR



mamat dalam cite ni sangatlah hensem dan berbadan tough ok....
tapi, i dont really like this film...
the action is good but its too melodramatic...
jalan cite die agak lambat dan mengantukkan...
so, aku bagi 3/5 bintang....
best lagi citeTHE MECHANIC


kalau orang bukan kaki wayang mesti die ingat cite nih tak best...
anggapan itu memang salah sebab cite nih aku bagi 5/5 bintang...
the mechanic di sini bukan merujuk kepada pembunuh bersiri...
tapi cara pembunuhan die memang genius!
memang best gile...even laki aku (en.khairul azhar) pun kate cite nih best...
kalo korang seorang peminat filem aksi...boleh lah layan cite nih...ok

sebenarnye aku nak tengok cite nih...


127 HOURS...ok kite tengok hero die...

james franco

dengan berbekalkan senyuman hero die yang menawan....
dan director yang hebat iaitu pernah menghasilkan cerita oscar winner, SLUMDOG MILLIONNAIRE
membuatkan rasa aku nak tengok cite nih semakin membuak-buak...
em tapi tak tahu lah aku dapat tengok ke tak nanti....

aku memang kaki wayang....
baru aku tahu apa hobi aku sekarang...
esok kerja pagi...selamat bekerja!!

pic courtesy from google

No comments:

Post a Comment